søndag, mars 7

Vil ha ny bil!

jeg har så sinnsykt lyst på en annen bil.
lei av automat, sprukne frontruter, rare lyder i girkassa og generelt fransk crap!
akkurat, nemlig citroen. ( ikke min bil på bildet, men samma dritten! )

Jeg har sykt lyst på Audi, men de er så dyre. desverre, om man skal ha en som ser sånn nogen lunde ut så er de nok det har jeg funnet ut.



så jeg ender nok opp på andrevalget, nemlig en Golf.

den kan man få billig uten store skader, den er masseprodusert ( dvs at det er mye billige deler, stylingsett osv. )
den kan gå litt før den detter fra hverandre. om den er liten og tøff. :D

sååå. man får forhøre seg litt med banker osv for å se hvor mye jeg som lerling kan få i lån osv. ( ikke at jeg skal ha noen kjempedyr bil. men :)

JEG VIL HA NY BIL! :D

1 kommentar:

  1. Åh, Audi ja... Det vil jeg også ha! Den som hadde hatt penger til slikt, du ;)

    SvarSlett