tirsdag, april 20

good times

Da var det en stund siden jeg har blogget da. bra dere passer på å minne meg på det altså. ;)

jeg vet ikke helt hva jeg skal blogge om i hele tatt.
så det hadde vert fint med noen ideer da. :)

fortiden har jeg det kun bra. føler jeg begynner på livet på skinner ijenn. det er en god følelse!

men det har vert masse jobbing i det siste da, siden jeg nå har to jobber.
så skal jeg ut på hurtigruta ijenn på lørdag, noe jeg gruer meg litt til. jeg skal jo bytte på båt, så jeg skal på nordnorge istede for nordkapp. ny båt, nye folk, ingen jeg kjenner osv. det er litt vanskelig. men håper for guds skyld ting blir bedre der da!

nå skulle jeg igrunn ønske jeg var en annen plass, men siden det ikke gikk så sitter jeg her og blogger litt før jeg skal finne senga. opp på jobb i morgen for siste gang denne friperioden.

tror dere ikke jeg er heldig som kommer hjem fra jobb 16 mai a? haha! rett på fylla da eller? XD

uff. tiden går så fort at jeg ikke rekker og henge med omtrendt.
men mye som går bra da heldigvis! heha. <3føler meg nesten som en fjortiss ijenn. men det har jeg vell blitt også.

men nå skal jeg finne senga, sove og drømme. <3

snakkes peeps.




1 kommentar:

  1. Fått blogg i au Lene!! la d t sånn at i kan følge me d, vætt ikkje om du ser d?

    SvarSlett