søndag, februar 28

Skrubbe, sortere, rydde og vaske.




jeg har fått støv på hjernen.
sånn helt seriøst. jeg tåler ikke at det begynner og bli rotete.
nå har jeg vasket ned hele kåken 3 dagen på rad.
jeg må ha noe og gjøre på for at jeg ikke skal tenke så fælt. så vasking er blitt min greie.

nå er det jo bare 10 dager ijenn til jeg blir innlagt for min opperasjon.
jeg gleder meg sykt, men gruer meg littegranne også.
men så sykt deilig det skal bli og få alt på rett plass.
håper bare tankene faller på plass også. selv om jeg vet at jeg må jobbe en del for å få det til å sje, men ingenting kommer gratis.

jeg gleder meg sånn til den dagen jeg kan gå på butikkene og kjøpe meg ¨Normale¨ klær.
til den dagen jeg ikke får vondt i knærne av å gå opp en trapp.
til den dagen jeg kan sitte sammen med en gjeng med mennesker og ikke bry meg om hva de tenker.
til den dagen jeg trives med den jeg er.
er STORT taknemmelig for at jeg fikk dette tilbudet.
de som kjenner meg vet nok at jeg ikke ville vært her om ikke.
takk for all støtten dere har gidd meg! hadde ikke greid det uten dere. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar