torsdag, desember 3

Nå er det jul igjen, og nå er det jul igjen.

Ja, da var det vel kansje på god tid med et nytt innlegg kansje?

endelig kom jeg hjem ifra jobb, og skal være hjemme til den 20 des, da reiser jeg og min kjære ut. :D
det har gått en uke alt siden jeg kom hjem. tiden går syyykt fort når man jobber borte i 3 uker, og er hjemme i 3 uker. anbefales, om man vil tiden skal gå fort.

men ialle fall så har jeg gledet meg stoort til og komme hjem, og på land gikk jeg forrige lørdag i tr.heim. min kjære sto på kaia og henta meg klokka 0630 på morran, jeg i nattklær gikk som en sombie opp i reseptionen for og hente ham.

så kom vi oss på land og kjørte rundt og venta på at klokka skulle bli 10. så butikkene åpnet, men når klokka var litt over ni fant vi ut at vinmonopolet hadde åpnet. så jeg tror jammen meg vi var de første inn der. hehe.

så handla vi færdig alle julegavene i år. og hjem og pakke de inn.

nå har jeg vaska og satt på plass alt til huset og pyntet sånn smått til jul, begynner og bli koslig her nå ja. :D

så nå venter vi bare på at elektrikeren skal komme og innstallere strøm til oppvaskmaskinen våres som rørleggeren var og satt inn i begynnelsen av uka. :D skal bli sykt godt å bare slenge inn å trykke på en knapp.

så nå mangler jeg bare tørkemaskin. er så sykt kipt at det jeg henger opp tar 2-3 dager før det tørker, og jeg får jo ikke plass til mer enn 2 maskiner på den, helst skulle jeg jo ha vaska 5 for dagen. -_- men men, får ta det på januarsalget.

imorgen skal vi til aure og hente amalie og kjøre til averøya og bli der en pitteliten uke. hjem og feire jul med mamma å pappa. blir koslig. :D

nå sitter jeg og venter på at gubben skal komme hjem så han får bære noen tonge kasser på boden for meg så får jeg tatt siste i huset. :D ikveld blir det avslapping. :D yeey.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar