tirsdag, desember 29

Jul, sykehus og sykemelding.

Heisann.

( dette ble skrevet igår. legger det ut i dag, siden jeg ikke hadde nett. :)

For å få tiden til å gå så skriver jeg et innlegg tross at jeg ikke har noe nettverk her jeg er akkurat nå.

For nå skal dere høre. Jeg er blitt sykemeldt.

23 des, altså lillejulaften så var jeg på jobb og klarte og få tommelen min i klem mellom en diiiger kasserolle og en jernstang, i tillegg for å få den kasserollen inn i hylla så sparka jeg den inn ( opp ) med kneet, så tommelen fikk en real smell.

Dro til nærmeste legevakt som da var i Rørvik, og ble henvist til røntgen i Bodø.

Julaften besto derfor av røntgen og sykehus.

Der hadde de jo selfølgelig ikke doktorer til å se på bildene, så de sa de skulle ringe neste dag.

Jeg hørdte ikke noe ifra de, så jeg gikk

hele dagen og venta. Tilslutt fikk jeg komme til lege i tromsø, og var inne i to min, da hadde han funnet ut at siden tommelen fikk en real smell så det var kommet ut noe leddveske eller noe sånn. Ikke har jeg peil, men i alle fall så hadde det blitt en eller annen form for betennelse. Så jeg gikk ut med resepter på betennelses dempende og sykemeld for resten av turen.

Så nå sitter jeg og min kjøre på en eller annen hurtigrute jolle på vei hjem, eller den heter vell lofoten..

men vi forventer og komme til tr.heim i morgentidlig.

Jula ombord på nordkapp var spesiell i forhold til hva den hadde vert om jeg hadde vert hjemme.

Jeg er igrunn glad for at det var første og siste jul ute! Fy F*** så deprimerende.

Ikke noe stemning i hele tatt, ikke for fem flate øre. Men jeg skal legge

ut noen få bilder, så får dere se litt da i alle fall.

Jeg kom meg hvertfall hjem til nyttår, selv om jeg ikke skal feire den på averøya.

I år skal vi være hos svigers på aure.

Det blir nok koslig det også. :)

uff, tiden går sååååå treigt. Nå er neste stopp brønnøysund.

Men men, jeg får avslutte skrivingen og legge en kabal eller noe for å få tiden til å gå.

God jul.

1 kommentar:

  1. Hørtest ganske kjipt ut me jul på hurtigruta jah :/ Sikkert ikke godt å få c en smell i fingern heller, men hjemme e bra :D Kos d masse hjemme da søta ü - Aina

    SvarSlett