søndag, oktober 25

Ville Texax på Goma!





Da sitter jeg og david spent i sofaen og venter på å få høre fra politiet.

jeg kan jo starte med og fortelle hva som har sjedd kansje?
da vi skulel legge oss til og sove på sofaen, hørte vi et kraftig smell vi trodde kom fra en gønner. så pulsen min fløyg jo t-værs.
ikke noe bedre ble det da jeg hørte noen mannestemmer rope, en bil som prøvde og starte og en kvinne som gren.

jeg lå å hørte etter og tengte med meg selv hva i all verden har jeg begitt meg ut på når jeg flytta hit?

noen minutter senere hørte jeg noen som gikk på grusen utenfor. vi hadde vinduet åpent så vi hørdte det veldig klart!
vi tenkte først det var de som bodde i hyblene nede her som var kommet inn eller noe sånn, men personen gikk jo frem og tilbake lenge, og tilslutt så jeg ned og ut vinduet.
da var det en svartkladd mann med svart lue som sto helt inn til husveggen. annpusten.

jeg ble helt stiv av skrekk.. først skudd, så det her?
jeg hørdte han prøvde og ta i kjellerdøren inn til hyblene, men den var låst, så dit kom han seg heldigvis ikke!!
han må jo ha hatt bekjente nedi der, siden han ikke prøvde og gå inn oppe.

vi ringte i hu å hast politiet, og de kom.
vi gikk ned på trappa for å snakke med dem, det var en dame og en mann.
mannen så helt forskrekka ut når vi kom ned. han sa bare at det var noen som sprang inn i skogen akkurat nå, så ble de borte begge to.

hun ene sto i skråningen og lyste med lommelykt, mens han mannen sprang inn i skogen og ned på fotballbanen.

etter en liten stund så sa hun dama at hun hørdte noen lyder inne ifra skogen. så han mannen gikk for å sjekke det opp, mens dama fikk navn og nr. og hva vi hadde hørdt å hvordan vi opplevde det.

plutselig kom det inn på radioen at hun måtte springe i bilen og kjøre nedenom banen, han hadde nemlig sett/hørdt noe inne i skogen, og tengte han skulle jage personen frem.

hun hoppa over gjærdet til nabon og knakk det, hoppa inn i bilen og kjørte.

nå har de drevet og kjørt rundt her en liten time tipper jeg. og vi sitter oppe og venter på å få høre hva som har sjedd.... JEG ER SPENT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar