søndag, oktober 25

Ny blogg!

Tenk at jeg faktisk har startet og blogge ijenn!
Denne gang ble det blogspot istede for blogg.no.
tror kansje jeg kan like denne siden litt bedre når jeg blir vandt med den! :D

tenkte jeg kansje kunne benytte muligheten til og be om hjelp til hvilke bilder jeg skal velge.

tengte jeg skulle ha 3 bilder, forstørre og ramme inn for og henge på veggen ( forsinka bursdagsgave til min kjære. ) :)
takket være Marie søta, så har vi fått mange fine bilder, så det er vanskelig og velge. ett har jeg bestemt meg for, det er det som skal være størst. men trenger hjelp til å finne ut de to andre, som skal være mindre.

Jeg må velge to av disse, da valget står mellom:



#1?


#2?


#3?

#4?


det bildet jeg har bestemt meg for er det i headern min. syns det ble så nyyydelig! er nok en kropp ved siden av meg her og som sitter blank i øya og smiler når han ser det. :D

Vel. dette får være nok for første innlegg, og det kommer nok flere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar