tirsdag, januar 5

På en liten opptur.

etter en litt traumatisk natt og masse tanker er jeg endelig på vei opp ijenn. føles vertfall sånn ut akkurat nå.

vi har jo nemlig etter mye frem og tilbake fått klarsignal om at vi kan pusse opp stuene. :D
så imorgen skal jeg, Øystein og Inge dra på lokale byggvarebutikken og kjøpe panelplater og maling + utstyr.
skal bli kjekkt og få noe å holde fingrene i fremover. vertfall for en liten stund. :)

tengte jeg skulle ta og legge ut før og etterbilder når vi er ferdige. :)

ellers så har jeg begynt og strikke litt, og har faktisk fått til å strikke en vott.
selv om den ikke ble så veldig fin ligner det faktisk på en vott da. :D




pusekatten springer irundt og koser seg de også.
men nå skal jeg fortsette og se litt på tv, henge opp litt klær så er det vell senga tenker jeg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar