onsdag, januar 27

Flytting, klipping, plei'ing åsså sånn. ;)

jeg har ikke skrevet siste tiden pga av at jeg rett og slett ikke har hatt tid/ energi til og sette meg ned og tenke på hva jeg skal skrive.
det sjer så mye fortiden at jeg tror jeg blir gal. ( but; Allways look at the bright side of life. ;) godt råd! )

sååå, da kan jeg jo skrive om de brae tingene? :D

først og fremst har jeg da flyttet tilbake til Averøya, og var så heldig og finne meg en leilighet så å si me'en gang!
den er noen og 70 kvadrat, 2 soverom, 2 boder, yttergang, innergang, uteplass, middels stue, middels kjøkken og stort bad. :D rå-koslig og akkurat passende for meg!






Endel av stuen. ( har ikek fått plassert helt enda men. )











Fra stuen og inn til kjøkkenet.














inner gangen.








har ikke tatt så mange fler bilder, for har igrunn ikke begynt og komme i orden på andre rom/ eller så er de ikke mye og legge ut. altså ikke noe spesielt og se. :P ( ikke at det var det på disse bildene heller da men.

men iallefall så har jeg da som dere så ikke noe tv på stua, så jeg har funnet på alt mulig annet. bl.a og klippe håret mitt. etter en rask prat med husverten en kveld fikk jeg bare sånn skikkelig lyst og forandre på manken.

såå, jeg tok tak i en øyenbrynskniv og kuttet ivei. suns det ble ganske pent jeg. :D
ikek bare det, men når husverten og dattera så jeg hadde gjort det hadde jeg to som også ville bli klippt, og det gjorde jeg og de ble fornøyde begge to. ( kansje jeg skulle blitt frisør? :D )
men de tok jeg ingen bilder av, så kan legge ut meg? :D



så nå sitter jeg etter en lang og slitsom dag med masse T-lys og andre ansiktsmaske og bare koser meg. :D
tror kansje det begynner og gå rett vei alt sammen? :D

2 kommentarer:

  1. Ska nå få lov å klippe me en dag om du vil ; )

    SvarSlett
  2. Sa ikke du at du skulle flytte til en eller annen langt-vekkistan-plass? Oo

    SvarSlett